Atpakaļ uz sarakstu Printēt 8. Sep. 2011

"Rīgas satiksme" novērsusi bojājumus elektronisko norēķinu sistēmā

"Rīgas satiksme" ir novērsusi tehniskos bojājumus elektronisko norēķinu sistēmā, kuru dēļ daļa nestrādājošo pensionāru, 6. un 7.septembrī izmantojot sabiedrisko transportu un reģistrējot savu braucienu, saņēma atteikumu un vienlaicīgi tika bloķēta 100% braukšanas atlaide. Šodien, 8.septembrī elektronisko norēķinu sistēma darbojas ierastajā režīmā un ikvienai pasažieru kategorijai, tajā skaitā nestrādājošajiem pensionāriem e talona reģistrācija jāveic kā iepriekš.

Gadījumā, ja reģistrācija ar e talonu sabiedriskajā transportā tika veikta un pasažieris saņēma atteikumu, vai arī ir radušās cita veida tehniskas problēmas, lūgums doties uz tuvāko klientu apkalpošanas centru.

Atgādinām, ka "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centru darbalaiks ir darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00 un sestdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00. "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri atrodas: Prāgas ielā 1, Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Kurzemes prospektā 137 un Vienības gatvē 76b.

"Rīgas satiksme" atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām un cer uz veiksmīgu sadarbību nākotnē.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

 

20361862
Citi saziņas veidi